För Konsumenter

Endast riktiga recensioner publiceras på Omdömen24. Vi har system för att automatiskt kontrollera om recensioner är autentiska. Dessutom kontrolleras varje recension manuellt. Följ stegen nedan för att säkerställa att din recension inte behöver raderas efter inlägget. På så sätt håller vi kvaliteten på vår plattform hög och vi kan hjälpa konsumenter med riktiga och högkvalitativa recensioner!

Krav för att skriva en recension:

  1. Det viktigaste är förstås att du faktiskt har haft en erfarenhet av företaget du recenserar. Det är inte heller tillåtet att skriva recensioner om företag som konkurrerar med det egna företaget. Om det råder några tvivel kan vi be om ytterligare bevis via e-post.
  2. Motivera recensioner väl. Både i positiv och negativ bemärkelse är en recension bara riktigt meningsfull för andra kunder om den ger en tydlig beskrivning av din upplevelse.
  3. Dela inte privat information, namn, telefonnummer eller adresser. Användning av kränkande språk, svordomar eller annat stötande eller hotfullt innehåll kommer också att leda till att din recension tas bort.
  4. Det är inte tillåtet att dela reklaminnehåll. Använd till exempel inte din recension för att marknadsföra ett annat företag eller för att dela kampanjkoder.

Vi ber alla att följa dessa riktlinjer så att vi kan förbli den bästa och mest transparenta recensionsplattformen. Vi förbehåller oss rätten att ta bort alla recensioner baserat på ovanstående regler och vi tillämpar dem aktivt för att säkerställa den höga kvaliteten på upplevelser på Omdömen24. Lycka till med att skriva din recension. För mer information om revisionspolicyn, klicka här.

För att ge dig en bättre service använder vi cookies och liknande tekniker. Cookies tillåter oss och tredje part att spåra ditt internetbeteende på vår webbplats. Om du fortsätter att surfa på vår webbplats antar vi att du godkänner detta. Vill veta mer? Läs vår Sekretesspolicy.