Casetify handlar om hippa och trendiga telefonfodral av alla slag. De finns till salu i många olika utföranden och tryck. Det praktiska med webbutiken är att du direkt i menyn kan ange vilken bärbar dator, surfplatta eller telefon du letar efter ett fodral eller en väska för. Webbutiken visar dig sedan exakt vilka artiklar som passar din enhet. På så sätt beställer du aldrig fel storlek eller en produkt som inte passar. Företaget har också många alternativ när det gäller skärmskydd och fodral. Målet är att sammanställa ett komplett sortiment för personer som vill ta väl hand om sin telefon eller bärbara dator. Dessutom finns det förstås människor som vill att deras telefon eller bärbara dator ska se attraktiv och trendig ut. Förutom alla de tryck som webbutiken redan har i sitt sortiment kan du också göra produkter personliga. Det är möjligt att trycka många föremål med tryck eller t.ex. bilder eller foton.

Alla omdömen
Antal omdömen: 1 Betyg:2 Förstörde min telefon men tvingar mig att betala för returen Jag har köpt från dem tidigare, men denna gång var allting fel. Jag beställde en lanyard och ett fodral. Jag fick lanyarden först och började använda den med min telefon, iphone 15, och det gick suveränt, men när jag fick fodralet några dagar senare och jag använde det för första gången slutade min telefon att ladda från laddningsporten. Lanyard ”kortet” gjorde så att sladden trycktes upp och har rubbat porten så den inte kan ta emot en laddning. Jag kan ladda via trådlös. Kontaktade kundservice för det kändes som en solklar anledning att de skulle bekosta den dyra frakten tillbaka som kompensation för problemet, för det kostar hela 494kr att skicka produkten i retur. Efter mycket fram och tillbaka med långa perioder mellan svar där jag var tvungen att mejla dem flera gånger för att få feedback blev svaret att de inte kan kompensera mig med något mer än ett ”tillgodo” för fraktkostnaden, vilket är fantastiskt eftersom jag inte tänker köpa någonting av dem igen och göra reklam för deras produkt. 494kr + 849kr för reparation av telefonen kostar det här mig då, för två produkter jag betalade drygt 1500kr för. De kan bara betala för frakt för kunder i USA, så det är ju bra att veta för oss i resten av världen. Jag har föreslagit att de skickar mig en fraktsedel så de vet att pengarna går dit! Jag bad inte ens om reparationskostnaderna som kompensation. De har bilder och videor som jag skickat till dem, och de enda de kan säga är ”det bör inte hända”… ja, men det gjorde det för de har inte räknat in den större usb-c laddaren i deras design.
0
0 Du har redan röstat!
Tack för att du skickar in din omdöme!Rebecca
Sedan är designen halkig och du är mer trolig att tappa telefonen med fodralet på för det finns absolut inget grepp på den.