Kiwi.com grundades 2012 i Brno i Tjeckien av Oliver Dlouhy. Kiwi.com har utvecklat unika algoritmer som resulterar i en sökning efter de billigaste flygbiljetterna på deras webbplats. På så sätt kan kunderna hitta biljetter till priser som de inte skulle kunna hitta via vanliga sökmotorer. Tanken med Kiwi.com var och är att alla ska ha frihet att resa och att kostnaden inte ska vara ett hinder. Flygresor, tågresor och bussresor kombineras för att skapa en resplan som passar kundens behov och budget. Företaget tillhandahåller också en app som gör det lättare för resenären att använda den. Det är lite svårare att kontakta företaget, eftersom du bara kan göra det efter att ha skapat ett konto eller bokat en biljett. När du har gjort dessa steg ser du kontaktalternativen i appen eller på biljetten. Du hittar ett svar på de sociala medierna, där du också har möjlighet att skicka ett meddelande.
Alla omdömen
Khalil Helou
Håkan
Linda Degerman
Orifjon
Anna Nilsson
Bengt Mikael Johansson
Gani Khusanov
aldrig mer köpa via kiwi.com
web sidan,support funkar inte,aldrig svarar på mejl
Alf
och dom vägrar att betala tillbaka pengarna
Vi var tre stycken som skulle åka hem så
Det blev en dyr resa för att vi blev tvungen att köpa tre nya biljetter på ett annat bolag.
Samma sak hände mig när jag skulle åka hem från Costa rica. Skit bolag som dessutom vägrar acceptera att dom gjort fel. Fick också köpa en ny biljett
Rickard Möllerström
Diana
Frishta Azamy
Nazia
Evelyn
Frishta Azamy
Lurad
Alvaro Diaz